Hovedtrekning for 2025 sesongen på fredag 13 september kl 12:00.

Vi har gått over til nytt system som skal gjøre det enklere, sikrere og mest mulig rettferdig å leie leiligheten vår i Spania.

Ønsker du å benytte leiligheten vår i la Cala de Mijas, Costa del Sol, og er gyldig medlem i vår forening, må du fra nå av gå inn i appen vår og søke før hovedtildelingen med trekning som denne gangen er på fredag den 13 september 2024 kl 12:00.
De som ikke har brukt leiligheten tidligere, starter opp med 0 bruks-poeng, de som har brukt den 1 gang tidligere, starter opp med 1 poeng, de som har brukt den 2 ganger starter opp med 2 poeng, osv.
Vi tar med bruken for de 3 siste årene (2022 – 2024), slik at man maksimalt kan starte appen med 3 bruks-poeng.
Hver gang man bruker leiligheten, tildeles man et nytt bruks-poeng.
Ved tildeling og eventuelt trekning har de med lavest antall poeng størst sannsynlighet til å få den perioden de søker om.
Dersom 2 eller flere søker på samme periode, ingen har lavest poeng, og flere har samme poeng, blir tildelingen avgjort med automatisk loddtrekning mellom disse.

Du vil da få beskjed på mail/eventuelt på sms om tildelingen, samt informasjon om betaling, frister og betingelser.

Etter den 13. september 2024 kl. 12 kan du selvsagt fremdeles søke på det som ikke er merket som opptatt.

Det vil også stå informasjon på nettsidene våre som dere kan studere dersom dere lurer på noe.
Husk at det UTELUKKENDE er medlemmer av Bergens Maskinistforening og Dnmf som kan benytte leiligheten vår, som altså er en såkalt medlemsfordel for våre medlemmer.

Trykk på denne link for å lage din bruker, og reservere leilighet: www.hyttetrekk.no/bmf

Velg: OPPRETT BRUKER og bruk AKTIVERINGSKODE som er: bmf

Når dette er gjort kan du gå inn å søke på de perioder du ønsker.

Det er noen økninger i priser fra 2025 på grunn av økte utgifter og at slutt-rengjøring/service gebyret nå er inkludert i leien.

Ta kontakt med Peer på 40 29 14 80 eller Sindre på 92 81 36 75 dersom du har noen spørsmål.